tablice do biura

Wątek pełen różnych tematów. Nie znalazłeś kategorii, do której mógłbyś/mogłabyś dopasować swoje pytanie? Zajrzyj tutaj.
Awatar użytkownika
mimi44
Posty: 81
Rejestracja: 23 sty 2019, 10:56

tablice do biura

Post autor: mimi44 »

Witajcie! urządzam sobie biuro i salę konferencyjną , zastanawiam się nad jakimiś przydatnymi rzeczami , gadżetami które usprawnią pracę biura. Wpadł mi do głowy pomysł na takie tablice zerknijcie www.tableo.eu myślicie że to dobry pomysł ? Takie tablice które mogę wykonać na zamówienie według własnego uznania dobrać rozmiar itd były by idealne na salę konferencyjną jak i do biura. Jak uważacie ? Kupował ktoś takie ? Jak się sprawdzają ?
Awatar użytkownika
gustaw75921
Posty: 1
Rejestracja: 28 mar 2019, 18:22

Re: tablice do biura

Post autor: gustaw75921 »

W takich tematach nie mam żadnej wiedzy. Jak się czegoś dowiem to dam znać.
https://wimet.com.pl/zakupy-w-interneci ... ie-oplaca/
Awatar użytkownika
Kamilka
Posty: 579
Rejestracja: 08 maja 2019, 13:18

Re: tablice do biura

Post autor: Kamilka »

My w naszym biurze mamy tablice magnetyczne, które zamówiliśmy na stronie https://tablice-magnetyczne.com/tablice ... yczne.html. Są nam one bardzo przydatne, ponieważ zapisujemy na nich różne ważne informacje np. na temat zbliżających się spotkań oraz zebrań. Dzięki temu wszyscy pracownicy o wszystkim pamiętają. Tablice tak poza tym przydają nam się do prowadzenia różnych szkoleń :)
Awatar użytkownika
NeoX
Posty: 5
Rejestracja: 08 maja 2019, 14:15

Re: tablice do biura

Post autor: NeoX »

Ten link wygląda naprawdę solidnie. Polecę znajomym to na pewno.
Miłość. Jest tak bliska nienawiści, że niemal nie do odróżnienia
ODPOWIEDZ