Jak zorganizować przyjęcie firmowe?

Wątek pełen różnych tematów. Nie znalazłeś kategorii, do której mógłbyś/mogłabyś dopasować swoje pytanie? Zajrzyj tutaj.
Awatar użytkownika
mczay
Posty: 446
Rejestracja: 31 sie 2019, 21:19

Jak zorganizować przyjęcie firmowe?

Post autor: mczay »

Tak jak w tytule - w jaki sposób zorganizować przyjęcie firmowe? Czy warto powierzyć to zadanie profesjonalistom, takim jak https://www.piknik-event.pl/organizacja ... firmowych/ ?
Awatar użytkownika
pukla123
Posty: 139
Rejestracja: 23 wrz 2019, 5:26

Re: Jak zorganizować przyjęcie firmowe?

Post autor: pukla123 »

Na organizację konferencji czy przyjęcia firmowego polecam https://www.desilva.pl/poznan
Mają dobrze wyposażoną przestrzenną salę, z dobrą akustyką, klimatyzacją i nagłośnieniem. Moj szef organizował u nich konferencję i był bardzo zadowolony ze współpracy.
Awatar użytkownika
lilila
Posty: 129
Rejestracja: 04 cze 2019, 20:50

Re: Jak zorganizować przyjęcie firmowe?

Post autor: lilila »

zalezy, jak kto sie czuje w kwestii organizacji, ja zajmuje sie juz kilka lat czyms takim u nas w firmie, wiec robie to sama :) pracownicy zawsze zadowoleni, ostatnie takie przyjecie firmowe mielismy w Inowroclawiu, http://karczmakujawska.pl/ miejscowka na takie wydarzenia idealna, polecam goraco, wszyscy zachwyceni, pokoje super, jedzonko smakowalo, na pewno jeszcze nie raz odwiedzimy to miejsce
Awatar użytkownika
Zafira25
Posty: 63
Rejestracja: 17 mar 2019, 7:07

Re: Jak zorganizować przyjęcie firmowe?

Post autor: Zafira25 »

Według mnie przede wszystkim chcąc zorganizować udane spotkanie firmowe, bez względu na jego charakter, przede wszystkim należy wybrać odpowiednią lokalizację. Sama bardzo chętnie postawiłabym na Inwałd i hotel na konferencje ParkHotel Łysoń. Mamy tam do wyboru aż 5, klimatyzowanych sal konferencyjnych, z czego największa pomieści 460 osób. Są one dobrze wyposażone, a sam hotel znajduje się w bardzo przystępnej lokalizacji, przy trasie głównej w Inwałdzie.
Awatar użytkownika
blanka
Posty: 143
Rejestracja: 30 lis 2019, 10:19

Re: Jak zorganizować przyjęcie firmowe?

Post autor: blanka »

ja dostalam za zadanie zorganizowac impreze firmowa i uwierzcie mi,wcale sie z tego nie ciesze, jestem zielona w tym temacie i nawet nie wiem za co sie zabrac, od czego zaczac, na szczescie na ratunek przyszedl mi kolega z pracy i polecil abym zglosila sie do Warsztatownia i mniej wiecej https://www.facebook.com/warsztatowniaimniejwiecej/
oni takie imprezy robia na codzien , wiec na pewno bedzie o niebo lepiej niz ja mialabym to wszystko planowac,a najwiekszym plusem jest to, ze oszczedze sobie stresu :)
Awatar użytkownika
Kamilka
Posty: 579
Rejestracja: 08 maja 2019, 13:18

Re: Jak zorganizować przyjęcie firmowe?

Post autor: Kamilka »

Przede wszystkim trzeba znaleźć odpowiednie miejsce na takie firmowe przyjęcie. Moim zdaniem świetnie sprawdzi się na przykład Dwór Korona Karkonoszy w Sosnówce koło Karpacza . Mnie to miejsce urzekło od pierwszego wejrzenia ;) Z jego ofertą w zakresie organizacji takich imprez możecie zapoznać się na stronie internetowej https://www.koronakarkonoszy.pl/imprezy-firmowe/, polecam ;)
ODPOWIEDZ