Ewidencja czasu pracy - jak najlepiej?

Wątek związany z życiem zawodowym, pracą, karierą. Podziel się swoją historią i planami na przyszłość.
Awatar użytkownika
celebrytka
Posty: 358
Rejestracja: 25 lip 2019, 11:58

Ewidencja czasu pracy - jak najlepiej?

Post autor: celebrytka »

Jak najlepiej się za to zabrać?
Chodzi mi o takie rzeczy jak ewidencja czasu pracy.
Tutaj https://icon24.pl/funkcjonalnosci-syste ... asu-pracy/ czytałam, że są na to specjalne rozwiązania.
Ktoś z was korzysta z nich w swoich firmach?
Jakie macie o nich opinie?
szkić

Re: Ewidencja czasu pracy - jak najlepiej?

Post autor: szkić »

W dzisiejszych czasach bardzo ważne jest, aby w pełni przestrzegać wszystkich wytycznych narzuconych przez organy wyższe. Do tego także należy przestrzeganie czasu pracy oraz innych zaleceń. A że my mamy firmę budowlaną to bardziej zależy nam na przestrzeganiu takich zasad. Najważniejsze dla nas są inspekcje budowlane. Dlatego też znaleźliśmy tę firmę https://www.bureauveritas.pl/needs/nadz ... udowlanych która to ma doświadczenie w tej kwestii i bez problemu zajmą się taką inspekcją
kokonat

Re: Ewidencja czasu pracy - jak najlepiej?

Post autor: kokonat »

Akurat jeśli chodzi o ewidencję czasu pracy to się nie wypowiem. Mogę natomiast polecić wam świetny artykuł dotyczący pracy takiej osoby, jak Buisness Analyst https://optimumbhp.pl/blog/buisness-ana ... -biznesowy . Analityk biznesowy jest specjalistą pracującym na dużych zbiorach danych, czyli tzw. Big Data.
ODPOWIEDZ