Hmm, jeśli miałabym wyposażyć biuro to pewnie przejrzałabym sklepy internetowe (na przykład podczas wyposażania kuchni zakupy zrobiłam w sklepie https://www.adacor.pl/), no i możesz tez udac się do Ikea, posiadaja spory wybor, wiec mysle, ze cos ciekawego znajdziesz, fajnie byłoby gdyby biuro było również przytulne
Nie zawsze warto inwestować w swoje biuro. Czasem lepiej pomyśleć o takiej opcji jak biuro coworkingowe. Na stronie https://coworkingrynek28.pl/ zapoznacie się z ofertą takiego biura, które znajduje się na rynku w Krakowie. Myślę, że to ciekawa alternatywa.
Kiedy już będziecie mieli własne biuro, warto będzie pomyśleć o jego wyposażeniu. Oprócz tradycyjnych sprzętów - komputerów, drukarek, skanerów itp., na pewno przyda się w takim biurze również profesjonalny ekspres do kawy. Spory wybór takich ekspresów mają na stronie https://www.swiatekspresow.pl/ekspresy-do-biura/, polecam się tam rozejrzeć
Ja się tak zajęłam wyposażaniem naszego biura, że zupełnie zapomniałam o bardzo istotnej sprawie. Dobrze, że wspólnie z bratem prowadzimy firmę, bo on jest fachowcem z branży informatycznej i pamiętał, aby wdrożyć program crm . Przecież to jest podstawa, jeśli chodzi o zarządzanie i kontrolę obiegu wszelkiego rodzaju dokumentów. Właściwie biuro nie mogłoby bez tego funkcjonować.
Mój mąż prowadzi swoje biuro i właśnie powoli kończy je urządzać. Musimy już tylko zamówić jakieś ładne żyrandole do biura, bo w zasadzie już tylko tego nam brakuje. Chcemy, żeby biuro było przyjemne w odbiorze, komfortowe i przyjemne dla kontrahentów.
Niesamowicie ważna kwestia to dział informatyczny. Jeśli w firmie nie działa, często dzieje się wiele dziwnych i niespodziewanych rzeczy. Zadbaj więc oto i postaw na odpowiednią wiedzą oraz doświadczenie od firmy http://ngsolutions.pl która Cię w tym wyręczy. Mają ogromną wiedzą jak i doświadczenie w tym temacie, więc warto skorzystać z ich pomocy.
Gdy ja urządzałam własne biuro, to starałam się myśleć o jak najlepszej organizacji tego miejsca. Postawiłam na plansze naścienne i notesy, które pozwoliłyby mi zapanować nad całym tygodniem pracy. Tutaj : https://www.planowaki.pl/k25,plansze-su ... ienne.html odkryłam bardzo ciekawe propozycje, które myślę, że wam też się mogą przydać.
Jeśli chodzi o zaopatrzenie biura to sprawdzi wam się firma http://biurimex.pl/ z Leszna. Możecie u nich dostać artykuły biurowe, kopiarki czy niszczarki. Zajrzycie sobie na stronę, znajdziecie tam pełną ofertę firmy. W grę u nich wchodzi dzierżawa i serwis urządzeń biurowych.
Jak wyglądają wasze biura? Na przestrzeni lat aranżacje biur troszkę się zmieniły. Teraz coraz bardziej popularne są przestrzenie do coworkingu, gdzie najczęściej pracują freelancerzy, ale i nie tylko. Macie może też takie biuro u siebie w firmie, albo planujecie tak je zaaranżować? Zerknijcie sobie tu na stronę https://mikomaxsmartoffice.com/pl/jak-u ... orkingowe/ Znajdziecie tu wiele fajnych inspiracji różne warianty urządzenia biura.
Najważniejsze to postawić na zyskanie osiągnąć na najwyższym poziomie. Dlatego do obsługi swojego działu IT zatrudnij osoby, które w tym temacie mają ogromne doświadczenie. Polecam skorzystać z http://ngsolutions.pl/ którzy na pewno pomogą Ci ustabilizować ten element Twojego działania.
ja jak urządzaliśmy sobie biuro to zamawiałem wszystkie meble na meble biurowe Kraków - mają ogromny wybór i nowoczesne fajne produkty także mogę polecić.
Jeśli meble, to przede wszystkim sklepy meblowe. Komputery itp., to sklepy z elektroniką, ale można też szukać czegoś w leasing. Artykuły piśmiennicze, teczki na dokumenty, koperty itp. możesz zamówić na stronie https://www.biurfan.pl/zakladki-indeksujace-cat-99
A w jakich sklepach wyposażacie swoje biura? Gdzie kupujecie artykuły papiernicze? Ja mam kilka swoich ulubionych sklepów. Wszelkie tonery i tusze kupuję w Viptoner. Mają super zamiennik Brother TN2220. Bardzo wydajne, kompatybilne z urządzeniem. Warto sprawdzić jak ktoś dużo drukuje
Prowadząc własną firmę, zapewne nieraz potrzebowałeś podstawowych artykułów biurowych. Od dziś, tutaj : https://www.biuronet.com/kategoria_5702 ... -papierowe możesz zrobić takie zakupy i nie martwić się brakami w firmie. Widziałam, ze mają w ofercie m.in. papier do drukarki czy ręczniki papierowe.
W biurze warto jest znaleźć miejsce na przyrządy, które są absolutną podstawą i elementem w kwestii pracy biurowej. To od nich zależy jej szybkość, konsekwencja oraz działanie w tym temacie. Polecam zatem kupić wszystkich rzeczy w większej ilości: zszywacz, długopisy czy ryzy papieru to must have, którym stoi każde biuro.
Na pewno warto tu postawić na nowoczesne rozwiązana. Eleganckie, ergonomiczne meble na pewno przydadzą się w każdym biurze. Jednym z najważniejszych mebli do biura są oczywiście biurka. Wiecie już na jakie się zdecydujecie? Na stronie https://mikomaxsmartoffice.com/pl/jak-w ... nie-tylko/ znajdziecie świetny poradnik, gdzie dowiecie się jakie biurko komputerowe najlepiej sprawdzi się do pracy biurowej.
Meble są oczywiście ważne ale przecież to nie wszystko, potrzebne są jeszcze przeróżne urządzenia które usprawniają prace w biurze, a po nie najlepiej zgłosić się do firmy Avarus, bo oni idealnie dobiorą a nawet wypożyczą wszystkie potrzebne urządzenia
Jeśli już decydujesz się naprowadzenie własnego biura, koniecznie powinieneś zainwestować w dobrej jakości oświetlenie. Uważam, że podstawą będzie tutaj tego typu https://www.fajne-lampy.eu/pl/lampy-biurkowe-34/ oświetlenie na biurko. Na prawdę znajdziesz w tym sklepie wiele produktów z tego zakresu w korzystnych cenach, więc moim zdaniem na pewno będziesz w stanie wybrać tu idealne oświetlenie do swojego biura
Posidając własne biuro nie wolno zapominać również o odpowiednich akcesoriach biurowych, które umożliwiają pracę na co dzień. To co z pewnością powinno znajdować się w każdej firmie, która zajmuje się obiegiem dokumentów są pieczątki firmowe oraz osobiste (pieczątki kraków - https://www.copyshop.krakow.pl/oferta/pieczatki/). Bez tego praktycznie nie można zatwierdzać dokumentów i prowadzić dokumentacji z klientami.
Jestem tu gdzie stoję, ale jeśli się ruszę, to mogę się zgubić.
Swoje biuro na pewno będziesz musiał odpowiednio wyposażyć. Warto zwrócić uwagę na to, aby wyposażenie pasowało do charakteru firmy. Trzeba też zwrócić uwagę na jakość kupowanych rzeczy, aby służyły one jak najdłużej. Na stronie: https://mikomaxsmartoffice.com/pl/ znajdziesz wyposażenie dobrej jakości i w korzystnych cenach. Są tutaj dostępne nowoczesne rozwiązania, które łączą się z praktycznością, więc warto znaleźć jak najwięcej produktów stąd do swojego biura.
Nie zawsze własne biuro będzie najlepszym rozwiązaniem, w przypadku małych firm, kilkuosobowych, to wynajem lokalu jest zbyt dużym wydatkiem. Wtedy warto rozważyć coś takiego - wirtualny adres Wrocław. To możliwość wynajmu wirtualnego adresu we Wrocławiu, który można podawać klientom czy kontrahentom jako adres do korespondencji
Natomiast jeśli będziecie szukali dobrej jakości wyposażenia do biura to na pewno warto zwrócić uwagę na świetny portal oraz bloga - https://www.pasazbiurowy.pl/blog/akceso ... ak-dziala/ na którym możecie dowiedzieć się więcej odnośnie potrzebnych artykułów i akcesoriów do swojego biura w tym między innymi o długopisach ścieralnych i tego jak dokładnie działają.
Warto zadbać o to, aby biuro było idealne i przede wszystkim dopasowane do konkretnych potrzeb. Wykonawstwo FIT-out oferuje między innymi Total Sec . Tutaj https://totalsec.pl macie na nich namiar. Są z Warszawy, ale usługi świadczą na terenie całej Polski. Podchodzą bardzo profesjonalnie do tematu.
Ostatnio zmieniony 09 lip 2020, 1:37 przez sebos, łącznie zmieniany 1 raz.
Wazna rzecz jeżeli prowadzicie firmę:) Powinniście tu pomyślec o odpowiednim urządzeniu biura. Na pewno też przydadzą się wam proponowane przez https://www.import-maszyn.eu akcesoria i urządzenia biurowe. Możecie takie rzeczy kupować online.
Jeżeli chcecie kupić dobrego laptopa, a zastanawiacie się nad tym, jaki model dokładnie kupić to zachęcam was do sprawdzenia tego artykułu https://doba.pl/wroclaw/artykul/czy-lap ... /17/noa123 - polecam zajrzeć. Sporo merytorycznej wiedzy, więc na pewno będziecie zadowoleni.
Ja to muszę podjąć szybką decyzję i biuro będzie mi potrzebne niemal od zaraz. Dlatego będę chciała zgłosić się do firmy Panelsystem https://panelsystem.pl/ , która oferuje doskonałej jakości pawilony z lekkich konstrukcji. Oglądałam ich galerię i rozwiązania i muszę przyznać, że bardzo mi się spodobały. Obiekty mogą stanowić budowę tymczasową lub stałą. Zresztą sami sobie zobaczcie.
Własne biuro wymaga przede wszystkim odpowiedniego zainscenizowania. Ważne jest aby wszystkie znajdujące się w nim rzeczy miało swój wymiar praktyczny, a dodatkowo nie zajmowały bardzo dużo miejsca. Dlatego wszelkie artykuły biurowe takie jak zszywacze czy długopisy kupuj w jednym miejscu, aby mieć pewność co do przesyłki czy ich jakości.
Moje biuro aktualnie przechodzi metamorfozę i potrzebuję do niego odpowiedniego krzesła. Szukałam, sprawdzałam, ale jeszcze nic konkretnego nie znalazłam. Ofert niby dużo, a mało w nich jest krzeseł profilowanych, które zadbają o moją postawę. Jedyna oferta, jaka przykuła moją uwagę to https://www.sfmeble.pl/c/krzesla-biurowe-do-biura2 i trafiłam tam z polecenia znajomych. Może faktycznie warto brać to, co już znalazłam.
Hej ja byłam kompletnym laikiem jeśli chodzi o kwestie związane z wynajmem biur. Robiłam to pierwszy raz, ale znajoma poleciła mi firmę https://www.officelist.pl/. Okazało się, że poprowadzili mnie przez proces wynajmu od początku do końca. Zawsze służyli pomocą i dobrą radę. Jestem im naprawdę wdzięczna i polecam dalej, bo dobre firmy trzeba polecać!
aśka09 pisze: ↑30 sty 2021, 13:55
Hej ja byłam kompletnym laikiem jeśli chodzi o kwestie związane z wynajmem biur.
Ja to samo, ale rzecz tak naprawdę trudna nie jest. Wystarczy przejrzeć serwis ogłoszeniowy https://www.dobryadres.pl/ofertynieruchomosci/lokale i tutaj bez problemu można znaleźć biuro czy to do wynajęcia czy do kupienia - w rejonie Szczecina
Czy słyszeliście o takim rozwiązaniu jak wirtualne biuro warszawa centrum? Ostatnio trafiłem na stronę http://konferencje24h.pl/art-czy-wirtua ... ,1170.html i muszę przyznać że bardzo mnie to zainteresowało. Rozważam skorzystanie z tej oferty, myślę że to dobre rozwiązanie i pozwali zaoszczędzić trochę pieniędzy.
Wszystkie produkty, jakich potrzebujemy do pracy, biura bardzo szybko można zamawiać online. Zdecydowanie się to opłaca i właśnie warto spojrzeć na takie akcesoria. Także wyprawka dla chłopca Korczyce do szkoły jest konieczna i można kupić wszystkie produkty online.
Oprócz standardowego wyposażenia, warto w biurze zainstalować wentylację. System ten zadba o jakość i cyrkulację powietrza i to w każdym pomieszczeniu, każdego dnia. Kiedy musiałam zlecić taką usługę czyszczenia po raz pierwszy, to ten artykuł wiele mi wyjaśnił: https://brawent.pl/czyszczenie-wentylacji-poznan/. Wiedziałam jak znaleźć ekipę i o co zapytać, na co zwrócić uwagę. Z każdym, kolejnym razem jest już łatwiej.
Jeśli macie w planie remonty wykończenie biura to zgłoście się do firmy remontybiur.com.pl oni gwarantują wysoką jakość, estetykę pracy i tempo pracy. Sprawdźcie koniecznie i zapoznajcie się z całą ich ofertą. Zachęcam bo to ważne by biuro remontowała profesjonalna firma.
Ja przeniosłam swoją pracę na dobre w Internet - jest mi tak wygodniej, mam też większe szanse na dotarcie do klientów. Generalnie to na dzień dzisiejszy korzystam z contact center. To świetny system, który ułatwia kontakt z klientami. Polecam wam zajrzeć na stronę https://www.cludo.pl/integracje/ i sprawdzić ich dotychczasowe integracje.
Faktycznie posiadanie własnego biura jest czymś niezwykle ważnym i muszę przyznać, że ja teraz zastanawiam się nad tym jak moi pracownicy zniosą powrót do pracy stacjonarnej. Nawet już widziałem na stronie https://www.gamfi.com/powrot-do-biur/ że są specjalne programy w tym pomagające.
Mnie ostatnio dość mocno zainteresowały oferty dostępne na stronie https://kupkrzeslo.pl/krzesla-biurowe/c ... a-obrotowe i muszę przyznać, że szeroka gama produktów pozwoli dopasować odpowiedni model krzesła biurowego do indywidualnych potrzeb użytkownika i charakteru pomieszczenia zarówno, jeśli będzie to domowy prywatny gabinet, jak i biuro firmy, czy korporacji. Produkty mają w rozsądnej cenie, ale i bardzo dobrze wykonane! Ostatnio również czytałem artykuł, który mówi o tym, że recepcja ma ogromne znaczenie na wizerunek firmy i biura. Więc nie zapomnijcie i jej wyposażyć w dobry nowy sprzęt Pozdrawiam.
Jeżeli jeszcze nie podjęliście ostatecznej decyzji w zakresie wyposażenia biurowego to w mojej opinii zdecydowanie warto tutaj wymienić sklep https://www.pasazbiurowy.pl/ z którym również nawiązaliśmy współprace ponad dwa miesiące temu i wszystko poszło jak najbardziej pomyślnie. Duży wybór, pełne wsparcie specjalistów i jednocześnie racjonalne ceny, także mamy jedno sprawdzone miejsce w którym możemy wszytko co potrzebne zamówić.
Jeśli chcesz mieć biuro oryginalne, bardzo nowoczesne i wyjątkowe w swoim rodzaju zajrzyj tu https://dobrasofa.pl/ W tym sklepie kupisz naprawdę fajne meble do każdego rodzaju biura. Przystępne ceny oraz bardzo szybka wysyłka. Sami zobaczcie to jak to wygląda ofertowo. Ja mam od nich meble i jestem bardzo zadowolony.
Piękne, ergonomiczne meble do biura na zamówienie znajdziesz na stronie https://degosh.pl/meble-na-wymiar/meble-biurowe/, które wykonywane są pod indywidualne wymagania. Wykonane z wysokiej jakości materiałów zachowując również nowoczesny, elegancki styl.
Macie lampy techniczne w swoim biurze lub domu? Ja trafiłam dzisiaj na https://kupujledy.pl/pl/15-techniczne- i zastanawiam się nad zamówieniem takich lamp do swojego gabinetu. Bardzo mi się podobają i mają dobrą cenę. Właśnie robię remont gabinetu i mogę od razu wymienić oświetlenie!
Jeżeli jesteśmy w temacie artykułów biurowych i papierniczych to polecam zapoznać się z oferta sklepu papierniczego "Kleks" . Sklep papierniczy online "Kleks" https://smartkleks.pl/category/artykuly ... horizontal dostarczy do twojego biura wszystko czego potrzebujesz w swoim biurze.
Tak naprawdę warto rozpocząć od poszukiwania idealnej powierzchni biurowej. Jeśli jest tutaj ktoś z Katowic to polecam bardzo https://www.officelist.pl/katowice. Obecnie są tam bardzo atrakcyjne oferty. Jest ich dość sporo w każdej części Katowic, więc pod kątem lokalizacyjnym na pewno wybierzecie odpowiednie biur.
emka pisze: ↑21 cze 2019, 9:41
Nie zawsze warto inwestować w swoje biuro. Czasem lepiej pomyśleć o takiej opcji jak biuro coworkingowe. Na stronie coworkingrynek28.pl zapoznacie się z ofertą takiego biura, które znajduje się na rynku w Krakowie. Myślę, że to ciekawa alternatywa.
Ja inwestuję i dbam o moje biura regularnie je dezynfekując. Usługę zamawiam w Ozonusie: https://ozonus.pl/dezynfekcja/dezynfekcja-biura/
lavendowe pisze: ↑23 mar 2020, 20:43
Posidając własne biuro nie wolno zapominać również o odpowiednich akcesoriach biurowych, które umożliwiają pracę na co dzień. To co z pewnością powinno znajdować się w każdej firmie, która zajmuje się obiegiem dokumentów są pieczątki firmowe
Jak najbardziej. I tutaj https://www.druk24h.pl/blog/pieczatki-i ... -nie-u-nas można przeczytać, że nie są one wcale przeżytkiem, tylko są one stosowane jako reklama firmy a także jako forma podniesienia prestiżu marki
A powiedzcie, gdzie zaopatrujecie się w wyposażenie do Waszego biura? Ostatnio kupiłam tutaj https://officesystem24.pl/wyszukaj/kate ... _kartonowe bardzo fajne segregatory. Narazie tylko to, ale nie wykluczam dalszej współpracy Pozdrawiam serdecznie
Własne biuro powinno mieć na pewno instalację AV i taka instalacja to podstawa i warto taką instalację mieć. Polecam zapoznać się z ofertą firmy https://groupav.pl/systemy-multimedialne/, która takie instalację oferuję. Jeżeli czegoś nie będziemy wiedzieli to oni nam wszystko powiedzą.
Witam Was wszystkich : )
Co myślicie o gilotyna fellowes plasma A4 ? W zeszlym miesiącu ją kupiłam i jestem bardzo zadowolona Gilotyna spełnia swoje zadanie wyśmienicie , zapewnia dobrą ochronę przed zrobieniem sobie krzywdy przy obsługiwaniu. Maszyna wykonuje pracę szybko i dokładnie
Fotel to bardzo ważny element wyposażenia biura. Musi być wygodny, ergonomiczny tak jak ten z oferty https://kupkrzeslo.pl/pl/p/Navigo-UPH-k ... rotowe/893. Przecież spędzamy w nim kilka godzin dziennie .Musi zatem być wygodne., praktyczne i ergonomiczne.
Witam, bardzo zalezy mi na tym, by dowiedziec się więcej na temat stylu skandynawskiego. Zalezy mi na urzadzeniu swojego biura i chce stworzyc mile miejsce dla klientów. https://www.ordesign.pl/c/fotele,25 Co o tym sądzicie? Z chęcią się dowiem więcej. Proszę o wasze opinie, pozdrawiam.
Witam, zastanawiam sie nad wyborem dodatkow do biura. Niedawno przenieslismy sie do innego biura i chcialabym,aby wygladalo ciekawie i elegancko. https://home-you.com/pl/salon/zaslony Co sądzicieo zasłonach? Warto kupować dodatki z sieciowki? Te zaslony są obłędne.
Dużo lepiej będzie się pracować w biurze, które będzie miało zadbaną aranżację. Poza tym kontrahenci i klienci będą pewnie chętniej odwiedzać. Warto postawić na dobrej jakości meble do biura na wymiar z firmy https://degosh.pl/meble-na-wymiar/meble-biurowe/ . Meble te można dostosować do każdego pomieszczenia, również tego ciężko ustawnego.
Jeśli rozmawiamy o własnym biurze oraz o gadżetach jakie możemy do niego kupić to polecam zainwestowanie w znakowanie palet. A dlaczego? Jest to tak mała rzecz, a potrafi naprawdę wiele w kwestii reklamy. Taka mała i stosunkowo niedroga rzecz, a potrafi wiele. Sam byłem do tego sceptycznie nastawiony, ale naprawdę polecam.
Jeżeli biuro to odpowiednie wyposażenie zwłaszcza w artykuły biurowe. Ja prowadzę sklep internetowy i potrzebujemy dużo koper, kartonów, pudełka fasonowe + folie, taśmy do pakowania czy przekładki tekturowe. Taki asortyment zamawiam w jednym zaufanym sklepie Vimini https://sklep.vimini.pl/pl/c/Pudelka-fasonowe/55. Firma oferuję bardzo fajne ceny i szybko realizują wysyłkę. Dobrze, że weszłam z nimi we współprace bo wszystko mam na czas i w super cenie.
Jeżeli ktoś z was prowadzi albo zakłada swój własny interes to polecam zapoznać się z ofertą firmy to polecam szybko rozejrzeć się za dobrym biurem księgowym. Ja na samym początku podpisałem umowę z biurem – Ed-Pro Expert ze Szczecina https://ed-pro.pl/kontakt i wszystko u nich rozlicza. Od niedawna biuro zajęło się również działaniami w naszej firmy jeżeli chodzi o kadry i płace. Na początku był plan, że będzie nam to robiła córka , która ma takie uprawnienia ale w końcu powiedziała, że nie chcę i może to i lepiej
Potrzebujesz namiarów na naprawdę dobre wirtualne biuro Warszawa Śródmieście? Zachęcam zatem do zajrzenia na stronę http://twojewirtualnebiuro.pl/ które prowadzi tego typu działania i pomaga wszelkim biznesom i pozwala na jeszcze płynniejsze i bardziej świadome działania. Warto zainwestować w dobre i dopracowane działania, które zdecydowanie przyniosą duży sukces
Zastanawiam się nad kupnem mieszkania w podwarszawskiej miejscowości, w której będzie spokojnie, a jednocześnie blisko do Warszawy, w której pracuje i studiuję moja dziewczyna. Myślę, że wybiorę osiedle Piasta 2 w Piastowie. deweloper to Bud-Rim, a obsługa klienta jest pomocna.
Na pewno nie możemy zapominać o takich akcesoriach w biurze jak pieczątka. Tutaj znajdziecie firmę, która specjalizuje się w produkcji pieczątek: https://www.reklamadcb.pl/pieczatki-w-bydgoszczy/ . Myślę, że może Was zainteresować.
Sporo osób chwaliło sobie https://merkator.pl/ . To bardzo dobry i sprawdzony serwis kserokopiarek lublin, gdzie świadczy się usługi na wysokim poziomie profesjonalizmu, a personel ma znaczne doświadczenie.
Jeśli chodzi o wirtualne biuro, to 4 ciekawe pakiety dostępne są na stronie https://wirtualnebiurovimar.pl/ . Uważam, że warszawski adres może być dla Waszej firmy ciekawym rozwiązaniem. Wybieracie to, co jest obecnie dla Was najbardziej korzystne.
W biurach i przestrzeniach firmowych, świeże powietrze ma ogromne znaczenie dla komfortu pracowników. Warto doinformować się na temat odświeżaczy powietrza dla firm, które nie tylko eliminują nieprzyjemne zapachy, ale również wprowadzają pozytywną atmosferę. Ciekawą opcją są odświeżacz powietrza dla firm które mogą poprawić warunki pracy i wydajność zespołu.
Jeśli planujesz zakup niszczarki do dokumentów, warto zwrócić uwagę na różne parametry i funkcje tych urządzeń. Zobacz ofertę dostępną na stronie https://niszczeniedokumentow.eu/niszcza ... okumentow/ i wybierz model, który najlepiej odpowiada Twoim potrzebom. Inwestując w odpowiednią niszczarkę, możesz skutecznie chronić swoje dane osobowe i firmowe.
Ja na początku swojej działalności wynajmowałam pomieszczenie pod biura dla mnie i dla moich pracowników ale szybko okazało sie że większość czasu spędzamy w domach ponieważ cała nasza praca opiera się na pracy przy laptopie więc zrezygnowałam z pomieszczeń wynajmowanych i postawiłam na wirtualny adres Polecam ponieważ warto
Słyszałam, że w 10office mają super oferty na meble do biura. Podobno są świetnej jakości i bardzo solidnie wykonane. Może warto się tam rozejrzeć? Opinie mają pozytywne