Przedszkole z angielskim
Gdzie warto się doszkalać? Jak znaleźć najlepszych specjalistów i nauczycieli? Ile czasu trzeba poświęcić na naukę? Podpowiadamy, jakie szkoły językowe wybrać.
- Merssa
Przedszkole z angielskim
Ostatnio usłyszałam o przedszkolach gdzie uczy się dzieci, oczywiście w odpowiedniej formie jest ta nauka, angielskiego. Pomyślałam, że w sumie czemu nie, może i sama zapisałabym moją córeczkę do takiego. W okolicy mam najbliżej Te Vizje Wawer. Myślicie, że to dobry pomysł?
Re: Przedszkole z angielskim
Post autor: Mątka »
Im wcześniej tym lepiej. Tzn. nie wiem czy jest jakaś dolna granica, no ale myślę, że przedszkole to właśnie dobry czas na to żeby zacząć oswajać dziecko z językiem angielskim. Ja bym w sumie nie zastanawiała się tylko zapisała tu dziecko. Podejrzewam, że w podstawówce będzie błyszczeć na angielskim.
- Omamin
Nie mam z tym doświadczenia, mam już starsze dzieci, no ale widzę jak te chcą uczyć się języków i jak to będzie im potrzebne w przyszłości. Jakbym miała opcje drugi raz wybierać to pewnie zdecydowałabym się na takie przedszkole. Wygląda to super muszę przyznać.
Post autor: Michaś »
Jak masz w pobliżu Te Vizje Wawer to nawet się nie zastanawiaj. Będziesz zadowolona tak jak ja i wiele innych rodziców, z którymi nie raz już na temat tej szkoły rozmawiałem. Ogólne podejście do nauki, zabawy i rozwoju dzieci jest tu super. Udaje się też zorganizować zajęcia na świeżym powietrzu.
Post autor: łapka »
Może spróbuj dziecku kupić zestaw fiszek, dzięki któremu będzie mogło zapamiętać dużo więcej niżeli suchy tekst czy ustnie przekazywane zwroty. Świetne ceny znajdziesz w tej księgarni: https://www.taniaksiazka.pl/planeta-now ... 23347.html . Zawsze kupuję tam podręczniki dzieciom, czy trochę beletrystyki dla mamusi
. Wyróżniają ich świetne ceny oraz szeroki wachlarz ofertowy. Polecam!

- Elganza